»

wtorek, 28 lutego 2012

Sukienki :)

Chyba zacznę chodzić w sukienkach.
Odkąd zaczęłam szyć, coraz częściej w nich chodzę. Nigdy nie potrafiłam kupić sobie takiej, która by dobrze na mnie leżała i która by mi się podobała.
W weekend usiadłam do maszyny i poczyniłam kolejną sukienkę ze strony www.papavero.pl. Sukienka (nie)codzienna 1 staje się dla mnie coraz bardziej codzienna.
Początkowo byłam trochę sceptycznie nastawiona  do zaszewek na biuście- są inaczej niż dotychczas miałam, od środkowej linii przodu. Na szczęście okazało się, że właśnie te zaszewki dodają jej uroku :). Jedyną rzeczą, którą trochę wydłużyła mi czas jej szycia,to zwężanie. Po zwymiarowaniu się, spojrzałam w tabelkę i wydrukowałam rozmiar 40. Niestety po jej zszyciu, musiałam zwęzić ją po ok 3cm z dwóch stron. Nie wiedziałam po prostu, że z założenia, miała być trochę luźniejsza. Sugerowałam się zdjęciami innych papaverowiczek w tej sukience (co bardzo mi się podoba, zawsze mogę podpatrzyć jak ubranie będzie wyglądać po uszyciu). Co i tak nie zmienia,że jestem z niej baardzo zadowolona. :)
Po skrojeniu i spięciu szpilkami, usiadłam do szycia. Szyje się szybciutko i bez problemów. W jeden wieczór miałam gotową sukienkę- tunikę. Na wykroju była jeszcze kieszonka z przodu, ale ja jej nie dodawałam.
Materiał z którego ją uszyłam, to nie za gruba dzianina. Pochodzi ze sklepu, w którym się zazwyczaj zaopatruję w materiały i ich koszt to 5zł/m :D. Jako, że cały czas się uczę szycia, to nie było by mi go tak bardzo szkoda, gdyby coś poszło nie tak.

Ps. sukienka jest tak fajna, że mam zamówienie od rodzinki na 2 następne :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz